Шановні клієнти! Магазин «COUTURIER» в Одесі працює щоденно з 10.00 до 19.00

Доставка, оплата та умови повернення

Оплата

Інструкція по оплаті

Здійснити оплату можна в касі будь-якого відділення ПриватБанку, через термінал самообслуговування або через систему Privat24. При цьому в залежності від типу операції стягується комісія банку від 0,5% до 1%. Для цього оберіть при оформленні замовлення варіант оплати «На розрахунковий рахунок (ПриватБанку)»

Оплата проводиться на розрахунковий рахунок. Реквізити для оплати ви отримаєте в SMS повідомленні після оформлення замовлення і його узгодження. Після зарахування коштів на рахунок Вам прийде повідомлення про оплату замовлення.

Також Ви можете сплатити замовлення банківською картою Visa і MasterCard. Для цього при оформленні замовлення виберіть варіант оплати "Visa / MasterCard". Після цього ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Доставка

Доставка замовлення здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта». Ви можете замовити доставку як на відділення служби у Вашому місті, так і адресно. Звертаємо Вашу увагу на те, що вартість доставки, що встановлюється перевізником, оплачується покупцем і може варіюватися в залежності від ваги і габаритів всіх товарів в замовленні (від 30 гривень). Більш точну інформацію про вартість доставки Ви можете дізнатися безпосередньо у перевізника. Доставка, в середньому, займає 1-3 дні.

Відправка здійснюється протягом 2 робочих днів після оплати.

Умови повернення

Тканини, тюлегардинні та мереживні полотна, друковані видання (журнали, книги) належної якості поверненню та обміну не підлягають на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172, навіть у разі невідповідності очікуванням. Відмінність фактичного відтінку кольору тканин, тюлегардинних і мереживних полотен, із зображенням товару на сайті не може служити підставою для повернення через особливості передачі кольору кожного клієнтського пристрою окремо (монітора, мобільного телефону, планшета, ноутбука, телевізора).

Також не є підставою для повернення помилка при вказівці необхідної кількості тканин, тюлегардинних і мереживних полотен в замовленні.

Повернути або обміняти тканини, тюлегардинні та мереживні полотна, друковані видання (журнали, книги) неналежної якості можна в нашому магазині за адресою: м.Одеса, пров. Червоний, 24, щодня з 10.00 до 20.00.

Якщо ви живете не в Одесі, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки, попередньо узгодивши дане питання з співробітниками call-центру.

Транспортні витрати, пов'язані з поверненням або обміном тканин, тюлегардінних і мереживних полотен, друкованих видань неналежної якості, оплачує постачальник.

Повернення коштів буде здійснено на платіжну картку клієнта, з якої здійснювалася оплата, протягом 2 робочих днів, після отримання товарів постачальником.

Умови оптового продажу

1. Оптовий продаж здійснюється тільки рулонами в фабричному пакуванні від виробника, кратні метражу вказаному в картці товару на сайті

2. При отриманні рулону покупець повинен перевірити рулон на брак та недостачу зберігаючи при цьому всі бирки, маркування та пакування рулону

3. Максимальна допустима норма браку та недостачі до 5% від кількості вказаної на упаковці

4. Повернення можливе на протязі 14 календарних днів з моменту покупки лише за умови цілісності рулону та наявності фабричної упаковки з усім маркуванням

5. За умови перевищення норми по недостачі або браку покупець може звернутись до персонального менеджера для вирішення питання компенсації, заміни або повернення товару в індивідуальному порядку

6. Доставка товарів здійснюється компаніями «Нова пошта» або «Делівері», тільки на вантажні відділення або на адресу кур’єром. Доставку сплачує отримувач. Терміни відправлень менеджер повідомляє в індивідуальному порядку

Вхід для клієнтів

Реєстрація

Якщо Ви регулярно купуєте тканини оптом
і зареєструвалися на сайті як оптовий клієнт:

Відновлення пароля

Оберіть мову